Politică Retur
Conform art.9 alin.1 din Ordonanta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Consumatorul beneficiază de o perioadă de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri.
Politica de retur
Conform art.9 alin.1 din Ordonanta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Consumatorul beneficiază de o perioadă de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri.
Procedura de retur:
1. Se completează Formularul de retur din contul tău (Contul meu: Sesizari) în maxim 14 zile de la primirea produsului;
2. DrogheriaOccidentala.ro te va contacta în cel mai scurt timp, telefonic sau prin e-mail la adresa înregistrată în contul tău pentru detalii privind acceptarea returului şi modalitatea de restituirii a contravalorii produsului/ produselor;
3. După acceptarea returului, produsul se trimite ambalat corespunzător împreună cu o copie a facturii, la adresa Strada Occidentului nr. 53-55, Spatiul Comercial nr. 2, Sector 1, Bucuresti;
4. DrogheriaOccidentala.ro în maxim 14 zile va trimite factura de retur şi în 14-30 zile contravaloarea produsului/ produselor conform metodei agreate.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Perioada de retragere expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a produsului comandat;
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese, în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Modalităţile de exercitare a dreptului legal de retragere
Retragerea din contract sau renunţarea la cumpărare este aplicabilă persoanelor fizice care au calitatea de Consumator.
Dreptul de returnare se aplică produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului DrogheriaOccidentala.ro. Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adresează persoanelor juridice și persoanelor ce ridică de la sediu comenzi.
Consumatorul, în vederea exercitării dreptului de retragere din contract, este obligat să notifice în mod expres la următoarele date de contact: contact@drogheriaoccidentala.ro şi/sau telefonic la numărul de telefon 0750411048.
De asemenea, Consumatorul poate completa si transmite electronic de pe site-ul DrogheriaOccidentala.ro formularul de retur, din Contul meu: Sesizări.
Suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru Comenzile achitate cu card bancar - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata în termen de 3-30 zile de la acceptarea returului;
- pentru Comenzile achitate ramburs - prin restituirea contravalorii produsului, nu şi a trasportului, în contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat, în termen de 14 zile de la primirea returului.
- DrogheriaOccidentala.ro are obligaţia să returneze în termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate, dacă acestea au fost achitate, după recepţionaria produselor returnate de către Consumator.
- DrogheriaOccidentala.ro îşi rezervă dreptul de a prelungi termenul de 14 zile daca nu a intrat în posesia produselor returnate, nu a primit de la Consumator dovada conform căreia produsele returnate au fost expediate sau dacă produsele au fost achitate online prin card bancar.
- În cazul returnării produselor ca urmare a renunţării la cumpărare, costurile de returnare sunt suportate de către Consumator.
- În cazul returnării parţiale a produselor, DrogheriaOccidentala.ro va returna numai contravaloarea produselor pe care Consumatorul doreşte să le returneze, fără să returneze taxa de transport pentru expediţie. Cu toate acestea, taxa de transport pentru returnarea produselor rămâne în continuare în sarcina Consumatorului.
- În cazul unei comenzi cu mai multe produse, care a beneficiat de reducere pe întreaga comandă sau/şi de o gratuitate, returul se face pe întreaga comandă şi se va returna şi gratuitatea.
- În cazul în care produsul returnat a făcut parte dintr-o campanie promoţională de acordare a unui produs cadou, odată cu returnarea produsului achiziţionat se va returna şi produsul oferit cadou.
- În cazul unei comenzi cu mai multe produse, care a beneficiat de transport gratuit, returul se face pe toate produsele din comandă sau Consumatorul va suporta taxa de transport pentru produsul nereturnat.
- Prin excepţie, în cazurile de neconcordanţă între produsele livrate şi comandă, cheltuielile de returnare vor fi suportate de către DrogheriaOccidentala.ro.
- Returul va fi acceptat dacă produsul este în aceeaşi stare în care a fost livrat, fără urme de uzură şi este complet, inclusiv cu accesorii, cu etichetele intacte, cu documentele care l-au însoţit unde este cazul şi cu o copie a Facturii de achiziţie.
- Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc..
Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare
Sub rezerva dispozitiilor art.16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract (dreptul de returnare) următoarele produse:
- Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid: hrană pentru bebelusi, lapte, piureuri, sucuri, biscuit, saruri de rehidratare etc..
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator: medicamente de uz uman, produse cosmetice, produse de igienă intimă, produse care intra în contact cu mucoasa umană cum ar fi - scutece, periuţe de dinţi, rezerve periuţe dinţi, biberoane, suzete, nebulizatoare, termometre rectale, pompe de sân, irigatoare, centuri postnatale, protecţii mameloane, duş bucal, jucării dentiţie, aspiratoare nazale, căni bebe. Prezenta listă nu este exhaustivă.
- Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
- Produse sigilate încadrate în categoria medicamentelor de uz uman, care necesită condiţii speciale de depozitare şi păstrare, astfel cum acestea sunt menţionate în prospect de deţinătorul autorizaţiei de punere pe piaţă. Prin excepţie, se acceptă returul medicamentelor de uz uman sigilate/desigilate care prezintă deficient de calitate şi/sau conformitate.
Garanţia produselor în baza Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora
- Produsele de folosinţă îndelungată (Produsele relativ complexe, constituite din piese şi subansambluri, proiectate şi construite pentru a putea fi utilizat pe durată medie de utilizare şi asupra cărora se pot efectua reparaţii sau activităţi de întreţinere) beneficiază de garanţie de conformitate în baza Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora. Astfel, la livrare, produsul va fi însoţit de certificat de garanţie sau va fi trimis clientului, în format electronic, prin e-mail, după caz.
- Certificatul de garanţie va conţine elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalitaţile de asigurare a garanţiei - întreţinere, reparare, înlocuire şi termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea şi adresa vânzătorului şi ale unităţii specializate de service.
1. Se completează Formularul de retur din contul tău ( Contul meu: Sesizari) în maxim 14 zile de la primirea produsului;
2. DrogheriaOccidentala.ro te va contacta în cel mai scurt timp, telefonic sau prin e-mail la adresa înregistrată în contul tău pentru detalii privind acceptarea returului şi modalitatea de restituirii a contravalorii produsului/ produselor;
3. După acceptarea returului, produsul se trimite ambalat corespunzător împreună cu o copie a facturii, la adresa Strada Occidentului nr. 53-55, Spatiul Comercial nr. 2, Sector 1, Bucuresti;
4. DrogheriaOccidentala.ro în maxim 14 zile va trimite factura de retur şi în 14-30 zile contravaloarea produsului/ produselor conform metodei agreate.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Perioada de retragere expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a produsului comandat;
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese, în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Modalităţile de exercitare a dreptului legal de retragere
Retragerea din contract sau renunţarea la cumpărare este aplicabilă persoanelor fizice care au calitatea de Consumator.
Dreptul de returnare se aplică produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului www.drogheriaoccidentala.ro. Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adresează persoanelor juridice și persoanelor ce ridică de la sediu comenzi.
Consumatorul, în vederea exercitării dreptului de retragere din contract, este obligat să notifice în mod expres la următoarele date de contact: contact@drogheriaoccidentala.ro şi/sau telefonic la numărul de telefon 0750411048.
De asemenea, Consumatorul poate completa si transmite electronic de pe site-ul www.drogheriaoccidentala.ro formularul de retur, din Contul meu: Sesizări.
Suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru Comenzile achitate cu card bancar - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata în termen de 3-30 zile de la acceptarea returului;
- pentru Comenzile achitate ramburs - prin restituirea contravalorii produsului, nu şi a trasportului, în contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat, în termen de 14 zile de la primirea returului.
- DrogheriaOccidentala.ro are obligaţia să returneze în termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate, dacă acestea au fost achitate, după recepţionaria produselor returnate de către Consumator.
- DrogheriaOccidentala.ro îşi rezervă dreptul de a prelungi termenul de 14 zile daca nu a intrat în posesia produselor returnate, nu a primit de la Consumator dovada conform căreia produsele returnate au fost expediate sau dacă produsele au fost achitate online prin card bancar.
- În cazul returnării produselor ca urmare a renunţării la cumpărare, costurile de returnare sunt suportate de către Consumator.
- În cazul returnării parţiale a produselor, DrogheriaOccidentala.ro va returna numai contravaloarea produselor pe care Consumatorul doreşte să le returneze, fără să returneze taxa de transport pentru expediţie. Cu toate acestea, taxa de transport pentru returnarea produselor rămâne în continuare în sarcina Consumatorului.
- În cazul unei comenzi cu mai multe produse, care a beneficiat de reducere pe întreaga comandă sau/şi de o gratuitate, returul se face pe întreaga comandă şi se va returna şi gratuitatea.
- În cazul în care produsul returnat a făcut parte dintr-o campanie promoţională de acordare a unui produs cadou, odată cu returnarea produsului achiziţionat se va returna şi produsul oferit cadou.
- În cazul unei comenzi cu mai multe produse, care a beneficiat de transport gratuit, returul se face pe toate produsele din comandă sau Consumatorul va suporta taxa de transport pentru produsul nereturnat.
- Prin excepţie, în cazurile de neconcordanţă între produsele livrate şi comandă, cheltuielile de returnare vor fi suportate de către DrogheriaOccidentala.ro.
- Returul va fi acceptat dacă produsul este în aceeaşi stare în care a fost livrat, fără urme de uzură şi este complet, inclusiv cu accesorii, cu etichetele intacte, cu documentele care l-au însoţit unde este cazul şi cu o copie a Facturii de achiziţie.
- Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc..
Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare
Sub rezerva dispozitiilor art.16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract (dreptul de returnare) următoarele produse:
- Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid: hran pentru bebelusi, lapte, piureuri, sucuri, biscuit, saruri de rehidratare etc..
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator: medicamente de uz uman, produse cosmetice, produse de igienă intimă, produse care intra în contact cu mucoasa umană cum ar fi - scutece, periuţe de dinţi, rezerve periuţe dinţi, biberoane, suzete, nebulizatoare, termometre rectale, pompe de sân, irigatoare, centuri postnatale, protecţii mameloane, duş bucal, jucării dentiţie, aspiratoare nazale, căni bebe. Prezenta listă nu este exhaustivă.
- Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
- Produse sigilate încadrate în categoria medicamentelor de uz uman, care necesită condiţii speciale de depozitare şi păstrare, astfel cum acestea sunt menţionate în prospect de deţinătorul autorizaţiei de punere pe piaţă. Prin excepţie, se acceptă returul medicamentelor de uz uman sigilate/desigilate care prezintă deficient de calitate şi/sau conformitate.
Garanţia produselor în baza Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora
- Produsele de folosinţă îndelungată (Produsele relativ complexe, constituite din piese şi subansambluri, proiectate şi construite pentru a putea fi utilizat pe durată medie de utilizare şi asupra cărora se pot efectua reparaţii sau activităţi de întreţinere) beneficiază de garanţie de conformitate în baza Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora. Astfel, la livrare, produsul va fi însoţit de certificat de garanţie sau va fi trimis clientului, în format electronic, prin e-mail, după caz.
- Certificatul de garanţie va conţine elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalitaţile de asigurare a garanţiei - întreţinere, reparare, înlocuire şi termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea şi adresa vânzătorului şi ale unităţii specializate de service.